Koce reklamowe, czyli doskonały gadżet reklamowy na święta

Koce reklamowe, czyli doskonały gadżet reklamowy na święta

20 grudnia, 2021 0 przez admin

Nie ma nic lepszego w okresie zimowym, niż zwinąć się na kanapie pod ciepłym kocem z gorącą kawą w jednej dłoni i dobrą książką w drugiej. Wiele osób już zapewne koc (i to niejeden) posiada, ale jest to ten typ rzeczy, której nigdy za dużo. Nie dość, że koce są niezwykle użyteczne podczas mroźnych zimowych miesięcy, to jeszcze przydadzą się praktycznie każdemu.

W związku z tym coraz popularniejsze stają się tak zwane koce reklamowe. Gadżety reklamowe to już bowiem nie tylko klasyczne długopisy czy koszulki z logiem firmy. Oprócz tego typu produktów wiele przedsiębiorstw wybiera właśnie bardziej nieszablonowe rozwiązania, takie jak koce. To dobry moment, aby dołączyć do tego grona!

Koce reklamowe – ciekawy dodatek do prezentu świątecznego

Wiele firm co roku przekazuje prezenty świąteczne swoim pracownikom i/lub klientom. Nie zawsze, ale w wielu przypadkach wśród rzeczonych prezentów znajdują się gadżety reklamowe. Jeśli będą one odpowiednio dobrane, będzie to użyteczny i dobrze przyjęty prezent, a jednocześnie będą one pełniły pewną rolę marketingową. Upieczemy więc za ich pomocą dwie pieczenie na jednym ogniu.

Ubrania z logiem firmy, słodycze, alkohole – można powiedzieć, że jest to świąteczna klasyka. Warto zastanowić się nad tym, czy warto dodać do niej koce reklamowe. Takie rozwiązanie ma wiele zalet. Przede wszystkim wyróżnimy się z tłumu. Chociaż, jak wspomniano na początku, rośnie popularność tego typu prezentów, to wciąż nie są one standardem i możemy w ten sposób pozytywnie zaskoczyć osoby obdarowywane.

Podczas gdy kolejny długopis czy notes może szybko trafić do dalekich zakątków szafy, w przypadku koca jest duże prawdopodobieństwo, że rzeczywiście znajdzie on zastosowanie. W związku z tym zostaniemy na dłuższą metę lepiej zapamiętani, a w przypadku, gdy koc został podarowany klientowi, bardziej „opatrzy” mu się nasze logo, co w przyszłości może mieć znaczenie.

Na co zwracać uwagę, wybierając koc reklamowy?

„Koc reklamowy” to słowo, które tak naprawdę niewiele mówi. Mamy bowiem do wyboru bardzo wiele różnych modeli koców tego typu, między którymi występują znaczące różnice. Można zaliczyć do nich na przykład koce polarowe, ale też sztruksowe. Poszczególne produkty różnią się grubością, wielkością i wzorami (poza kocami jednokolorowymi można też zakupić modele w kratę).

Wybierając koc i jego kolor, należy pamiętać o tym, aby dobrze dopasował się on do logo firmowego, tak, aby było ono dobrze widoczne i nie „kłóciło się” z resztą koca. Warto dokładnie zapoznać się z wymaganiami dotyczącymi logo, tak, aby miało ono odpowiednio wysoką jakość i dobrze się prezentowało na kocu.