Jak wybrać agencję social media? Wrocław stawia na profesjonalistów
18 marca, 2022Jesteś właścicielem firmy lub marki osobistej i szukasz agencji social media? Wrocław to miasto o wielu możliwościach współpracy i dużej konkurencyjności na tym polu. Jak zatem wybrać specjalistów, którzy Twoje cele zmienią na mierzalne wyniki? Dowiedz się, co wyróżnia dobrą agencję.
Agencja social media Wrocław – określ wymagania
Wybór współpracowników należy rozpocząć od robienia kroku w tył i określenia własnych wymagań wobec agencji social media. Wrocław jest siedzibą wielu usługodawców, którzy specjalizują się w konkretnych typach działań. Działania w obszarze kanałów społecznościowych to bardzo obszerne określenie, pod którym może się kryć m.in.:
- stworzenie strategii komunikacyjnej i wizerunkowej,
- prowadzenie firmowego Facebooka, Instagrama, Tik Toka, YouTube czy profilu na LinkedIn,
- współprace z influencerami,
- nagrywanie podcastów,
- sesje zdjęciowe produktowe,
- tworzenie kreatywnych infografik i postów,
- działania z zakresu content marketingu, czyli produkcji i dystrybuowania atrakcyjnych treści sprzedażowych,
- nagrywanie filmów video,
- działania płatne i organiczne na platformach społecznościowych,
- obsługa skrzynek kontaktowych,
- stworzenie e-booka promocyjnego,
- prowadzenie live’ów.
W ofercie właściwej agencji social media powinien znaleźć się szczegółowy opis oferowanych usług. Doświadczeni specjaliści zaproponują przeprowadzenie audytu i na tej podstawie stworzą spójną strategię komunikacyjną oraz wizerunkową, a także dobiorą kanały komunikacyjne, odpowiednie dla Twojej grupy odbiorczej.
Agencja social media. Wrocław sięga po całościową pomoc
Warto sięgnąć po usługi agencji social media, która zapewnia wsparcie w wielu różnych obszarach naraz. Wówczas łatwiej o spójną narrację i zrozumiałe przekazanie klientom ważnych dla Twojej marki wartości.
Dobrze jest także skorzystać z usług specjalistów, którzy dbają nie tylko o skuteczne wdrażanie strategii, ale również atmosferę współpracy. Warto zwrócić uwagę na to, czy zasady komunikacji pomiędzy agencją i marką są przejrzyste i skonstruowane z uwzględnieniem tzw. psychological safety, czyli w atmosferze sprzyjającej tworzeniu burzy mózgów oraz wychodzenia z nowymi nietuzinkowymi pomysłami.
Innym istotnym, a często pomijanym elementem, jest węzeł komunikacji. Sprawdź, czy agencja dopasuje się do Twoich preferencji, czyli modelu opartego o kontakt bezpośredni, elektroniczny bądź hybrydowy.
Dobrym pomysłem jest również zapytanie o referencje dotychczasowych klientów agencji, a także sprawdzenie portfolio specjalistów.
Frank&Greg – agencja social media Wrocław, która rozumie Twoje potrzeby
Szukasz agencji social media z Wrocławia, która zapewnia wsparcie na wielu różnych poziomach, a przy tym skutecznie osiąga obrane cele? Skorzystaj z usług Frank&Greg – specjalistów od projektowania komunikacji oraz prowadzenia firmowych fanpage’y na największych kanałach społecznościowych. Markę wyróżnia zaangażowanie, wielotorowe działania oraz niebanalne kreacje wizualne.
Zadbaj o swój biznes online już dziś i wypełnij na stronie https://frankandgreg.com/ brief dotyczący Twoich potrzeb.